ماهیت داستان کوتاه من


امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 


 نام کتاب : ماهیت داستان کوتاه من
 نويسنده : جویس کارول اوتس
 حجم : 104 کيلو بايت
 دسته بندي : ادبی

 فرمت : pdf
 صفحات : 7
 رمز عبور : رمز عبور ندارد.
 
 توضيحات : 

چرا مینویسیم؟

گاهی اوقات این سوال را یک نویسنده دیگر از من می پرسد، ولذا ، حتی اگر آدمی محکوم به شکست باشد، جدی است، اما اغلب اوقات آدمی این سوال را مطرح می کند که هیکل اش دو برابر من است، پشت میز شام کنار من نشسته، و حرف دیگری برای گفتن ندارد. او می پرسد چرا مینویسید؟...

 

 دانلود کنيد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط سعید عظیم وند
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات